آ
-
آهنچیان، محمدرضا
پدیدار شناسی تقلب در امتحانات: تجارب زیسته دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 22، شماره 2، 1395، صفحه 1-24]
ا
-
ابراهیم آبادی، فرهاد
بررسی وظایف، شایستگی و کارآمدی برنامه آموزشی: مطالعه موردی کارشناسی فناوری اطلاعات [دوره 22، شماره 3، 1395، صفحه 131-157]
-
ارمندئی، مریم
تأثیر سرمایه روانشناختی بر تسهیم دانش با میانجی احساس امنیت روانشناختی؛ مورد: دانشگاه صنعتی شریف [دوره 22، شماره 4، 1395، صفحه 133-154]
-
اصغرزاده، نسرین
تأثیر استفاده از زبان انگلیسی به عنوان زبان واسط آموزش علم در بین المللی شدن دانشگاهها: مطالعه تطبیقی در اروپا [دوره 22، شماره 3، 1395، صفحه 89-111]
-
اکبری بورنگ، محمد
بررسی تعلل تحصیلی دانشجویان در خصوص پنج عامل شخصیت و جهتگیری هدف [دوره 22، شماره 1، 1395، صفحه 1-18]
ب
-
بازرگان، عباس
الگویی برای بالندگی اعضای هیئتعلمی دانشگاه تهران [دوره 22، شماره 3، 1395، صفحه 1-17]
-
باقری، مسلم
شناسایی جایگاه دانشگاه در آموزش و ارتقای قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان بر اساس رویکرد غربالگری فازی [دوره 22، شماره 4، 1395، صفحه 43-67]
-
برادران حقیر، مریم
تبیین دوره دکتری پژوهش محور در چشم انداز سناریوهای بینالمللی سازی علم و فناوری [دوره 22، شماره 3، 1395، صفحه 63-88]
-
بلندهمتان، کیوان
ابعاد تصویر دانشگاهی؛ مطالعه نگرش و تصورات دانشجویان [دوره 22، شماره 4، 1395، صفحه 69-98]
-
بنی فاطمه، حسین
عوامل زمینه ساز پایبندی به اخلاق پژوهش در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی؛ مورد دانشگاه تبریز [دوره 22، شماره 1، 1395، صفحه 75-98]
-
بوداقی، علی
عوامل زمینه ساز پایبندی به اخلاق پژوهش در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی؛ مورد دانشگاه تبریز [دوره 22، شماره 1، 1395، صفحه 75-98]
-
بوذری، سیما
آمایش آموزش عالی در پهنه جغرافیایی کشور [دوره 22، شماره 2، 1395، صفحه 49-75]
-
بیناییان، اکرم
بررسی علل انصراف دانشجویان از تحصیل؛ مورد دانشگاه رازی کرمانشاه [دوره 22، شماره 1، 1395، صفحه 19-43]
ت
-
تمنا، سعید
رابطه سرمایه فرهنگی و سرمایه اجتماعی با میزان آگاهی دانشجویان از فرهنگ دانشگاهی [دوره 22، شماره 1، 1395، صفحه 99-126]
-
توفیقی، جعفر
بررسی وظایف، شایستگی و کارآمدی برنامه آموزشی: مطالعه موردی کارشناسی فناوری اطلاعات [دوره 22، شماره 3، 1395، صفحه 131-157]
ج
-
جعفری، پریوش
مؤلفه های ارتقای مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 22، شماره 2، 1395، صفحه 125-145]
-
جهانیان، ایمان
نقش ارزیابی بیرونی بر ارتقای کیفیت نظام آموزش عالی؛ مورد: دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 22، شماره 4، 1395، صفحه 99-111]
-
جواهریان، لیلا
بهره وری واحدهای آموزشی و پژوهشی در دانشگاههای جامع دولتی ایران [دوره 22، شماره 2، 1395، صفحه 99-123]
ح
-
حبیبی، نوید
مؤلفه های ارتقای مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 22، شماره 2، 1395، صفحه 125-145]
-
حجازی، سید یوسف
تبیین سازکارهای تأثیرگذار در تعامل دانشگاه و صنعت در بخش کشاورزی [دوره 22، شماره 2، 1395، صفحه 147-172]
-
حسین پور، داوود
تأثیر سرمایه روانشناختی بر تسهیم دانش با میانجی احساس امنیت روانشناختی؛ مورد: دانشگاه صنعتی شریف [دوره 22، شماره 4، 1395، صفحه 133-154]
-
حسینی، سید محمود
تبیین سازکارهای تأثیرگذار در تعامل دانشگاه و صنعت در بخش کشاورزی [دوره 22، شماره 2، 1395، صفحه 147-172]
-
حسینی، مجتبی
پدیدار شناسی تقلب در امتحانات: تجارب زیسته دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 22، شماره 2، 1395، صفحه 1-24]
-
حیدری، حسن
رابطه بین توسعه آموزش، رشد اقتصادی، شهرنشینی و فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 22، شماره 2، 1395، صفحه 77-98]
-
حیدری، حسن
نقش تحقیق و توسعه و ظرفیت جذب در بهره وری کل عوامل تولید در کشورهای منتخب در حال توسعه [دوره 22، شماره 3، 1395، صفحه 37-62]
-
حیدری، حسن
آثار کلان اقتصادی و بخشی مهاجرت نیروی کار متخصص و غیر متخصص در کشور ایران [دوره 22، شماره 4، 1395، صفحه 25-42]
-
حیدری، حسین
بررسی علل انصراف دانشجویان از تحصیل؛ مورد دانشگاه رازی کرمانشاه [دوره 22، شماره 1، 1395، صفحه 19-43]
-
حیدری، حسین
تحلیل رابطه بین ویژگیهای شغلی و سازگاری شغلی دانشآموختگان [دوره 22، شماره 1، 1395، صفحه 127-143]
خ
-
خاشعی، وحید
تحلیل رابطه بین ویژگیهای شغلی و سازگاری شغلی دانشآموختگان [دوره 22، شماره 1، 1395، صفحه 127-143]
-
خرازی، سید کمال
الگویی برای بالندگی اعضای هیئتعلمی دانشگاه تهران [دوره 22، شماره 3، 1395، صفحه 1-17]
-
خراسانی، اباصلت
تأثیر استفاده از زبان انگلیسی به عنوان زبان واسط آموزش علم در بین المللی شدن دانشگاهها: مطالعه تطبیقی در اروپا [دوره 22، شماره 3، 1395، صفحه 89-111]
-
خشوعی، مهدیه سادات
رابطه اهمالکاری تحصیلی با باورهای فراشناختی، تنظیم هیجان و تحمل ابهام در دانشجویان [دوره 22، شماره 3، 1395، صفحه 113-130]
د
-
داودی، نرمین
آثار کلان اقتصادی و بخشی مهاجرت نیروی کار متخصص و غیر متخصص در کشور ایران [دوره 22، شماره 4، 1395، صفحه 25-42]
-
داوری، علی
بررسی تطبیقی حوزههای خط مشیگذاری آموزش کارآفرینی [دوره 22، شماره 4، 1395، صفحه 1-24]
-
دباغ، رحیم
بهره وری واحدهای آموزشی و پژوهشی در دانشگاههای جامع دولتی ایران [دوره 22، شماره 2، 1395، صفحه 99-123]
ر
-
رحمانی، سهراب
بررسی تطبیقی حوزههای خط مشیگذاری آموزش کارآفرینی [دوره 22، شماره 4، 1395، صفحه 1-24]
ز
-
زارع، علیرضا
عوامل مؤثر بر ایجاد فلات شغلی در اعضای هیئت علمی دانشکده های تربیت بدنی دانشگاههای دولتی ایران [دوره 22، شماره 3، 1395، صفحه 19-35]
-
زارعی، لیلا
رابطه اهمالکاری تحصیلی با باورهای فراشناختی، تنظیم هیجان و تحمل ابهام در دانشجویان [دوره 22، شماره 3، 1395، صفحه 113-130]
-
زرافشانی، کیومرث
بررسی علل انصراف دانشجویان از تحصیل؛ مورد دانشگاه رازی کرمانشاه [دوره 22، شماره 1، 1395، صفحه 19-43]
س
-
سلیمی، جمال
ابعاد تصویر دانشگاهی؛ مطالعه نگرش و تصورات دانشجویان [دوره 22، شماره 4، 1395، صفحه 69-98]
ش
-
شرفی، لیدا
بررسی علل انصراف دانشجویان از تحصیل؛ مورد دانشگاه رازی کرمانشاه [دوره 22، شماره 1، 1395، صفحه 19-43]
-
شیرالی، رضوان
عوامل مؤثر بر ایجاد فلات شغلی در اعضای هیئت علمی دانشکده های تربیت بدنی دانشگاههای دولتی ایران [دوره 22، شماره 3، 1395، صفحه 19-35]
ص
-
صالحی عمران، ابراهیم
تبیین دوره دکتری پژوهش محور در چشم انداز سناریوهای بینالمللی سازی علم و فناوری [دوره 22، شماره 3، 1395، صفحه 63-88]
-
صمدی، سمیه
رابطه سرمایه فرهنگی و سرمایه اجتماعی با میزان آگاهی دانشجویان از فرهنگ دانشگاهی [دوره 22، شماره 1، 1395، صفحه 99-126]
ط
-
طاطاری، یونس
پدیدار شناسی تقلب در امتحانات: تجارب زیسته دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 22، شماره 2، 1395، صفحه 1-24]
-
طالبی، فرزانه
آثار کلان اقتصادی و بخشی مهاجرت نیروی کار متخصص و غیر متخصص در کشور ایران [دوره 22، شماره 4، 1395، صفحه 25-42]
ع
-
عادلی پور، زکیه
بررسی تعلل تحصیلی دانشجویان در خصوص پنج عامل شخصیت و جهتگیری هدف [دوره 22، شماره 1، 1395، صفحه 1-18]
-
عارفی، محبوبه
بررسی وظایف، شایستگی و کارآمدی برنامه آموزشی: مطالعه موردی کارشناسی فناوری اطلاعات [دوره 22، شماره 3، 1395، صفحه 131-157]
-
عباس زاده، محمد
عوامل زمینه ساز پایبندی به اخلاق پژوهش در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی؛ مورد دانشگاه تبریز [دوره 22، شماره 1، 1395، صفحه 75-98]
-
عبدالعلی زاده، فیروز
رابطه بین توسعه آموزش، رشد اقتصادی، شهرنشینی و فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 22، شماره 2، 1395، صفحه 77-98]
-
عبدی، آرش
ابعاد تصویر دانشگاهی؛ مطالعه نگرش و تصورات دانشجویان [دوره 22، شماره 4، 1395، صفحه 69-98]
-
علیزاده اقدم، محمد باقر
عوامل زمینه ساز پایبندی به اخلاق پژوهش در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی؛ مورد دانشگاه تبریز [دوره 22، شماره 1، 1395، صفحه 75-98]
-
عیسی زاده، سعید
اندازه گیری شاخصهای نوع اول و دوم عدم تطبیق مهارت در ایران [دوره 22، شماره 4، 1395، صفحه 113-132]
غ
-
غلامی بورنگ، فاطمه
بررسی تعلل تحصیلی دانشجویان در خصوص پنج عامل شخصیت و جهتگیری هدف [دوره 22، شماره 1، 1395، صفحه 1-18]
ف
-
فتحی واجارگاه، کورش
بررسی وظایف، شایستگی و کارآمدی برنامه آموزشی: مطالعه موردی کارشناسی فناوری اطلاعات [دوره 22، شماره 3، 1395، صفحه 131-157]
-
فرخ نهاد، پروانه
نقش تحقیق و توسعه و ظرفیت جذب در بهره وری کل عوامل تولید در کشورهای منتخب در حال توسعه [دوره 22، شماره 3، 1395، صفحه 37-62]
ق
-
قرونه، داود
الگویی برای بالندگی اعضای هیئتعلمی دانشگاه تهران [دوره 22، شماره 3، 1395، صفحه 1-17]
-
قوامی، علی
بررسی تطبیقی حوزههای خط مشیگذاری آموزش کارآفرینی [دوره 22، شماره 4، 1395، صفحه 1-24]
ک
-
کیانی، مهرداد
شناسایی جایگاه دانشگاه در آموزش و ارتقای قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان بر اساس رویکرد غربالگری فازی [دوره 22، شماره 4، 1395، صفحه 43-67]
م
-
محمدزاده، یوسف
نقش تحقیق و توسعه و ظرفیت جذب در بهره وری کل عوامل تولید در کشورهای منتخب در حال توسعه [دوره 22، شماره 3، 1395، صفحه 37-62]
-
مرجائی، سید هادی
تبعیت دانشجویان از هنجارهای حرفه ای در پژوهشهای دانشگاهی: مروری بر یافته های پیمایش ملی [دوره 22، شماره 2، 1395، صفحه 25-48]
-
مصلح امیردهی، هادی
نقش ارزیابی بیرونی بر ارتقای کیفیت نظام آموزش عالی؛ مورد: دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 22، شماره 4، 1395، صفحه 99-111]
-
ملک حسینی، افسانه
بررسی علل انصراف دانشجویان از تحصیل؛ مورد دانشگاه رازی کرمانشاه [دوره 22، شماره 1، 1395، صفحه 19-43]
-
منوچهری راد، رضا
بررسی تطبیقی حوزههای خط مشیگذاری آموزش کارآفرینی [دوره 22، شماره 4، 1395، صفحه 1-24]
-
مهدیه، عارفه
فرایند جامعه پذیری دانشگاهی دانشجویان دکتری؛ مورد دانشگاه اصفهان [دوره 22، شماره 1، 1395، صفحه 45-73]
-
موحد محمدی، سید حمید
تبیین سازکارهای تأثیرگذار در تعامل دانشگاه و صنعت در بخش کشاورزی [دوره 22، شماره 2، 1395، صفحه 147-172]
-
میرشکاری، علی
تبیین سازکارهای تأثیرگذار در تعامل دانشگاه و صنعت در بخش کشاورزی [دوره 22، شماره 2، 1395، صفحه 147-172]
-
میرکمالی، سیدمحمد
الگویی برای بالندگی اعضای هیئتعلمی دانشگاه تهران [دوره 22، شماره 3، 1395، صفحه 1-17]
ن
-
نائینی، هادی
اندازه گیری شاخصهای نوع اول و دوم عدم تطبیق مهارت در ایران [دوره 22، شماره 4، 1395، صفحه 113-132]
-
نظیری، محمد کاظم
اندازه گیری شاخصهای نوع اول و دوم عدم تطبیق مهارت در ایران [دوره 22، شماره 4، 1395، صفحه 113-132]
-
نوروزی، علی مدد
عوامل مؤثر بر ایجاد فلات شغلی در اعضای هیئت علمی دانشکده های تربیت بدنی دانشگاههای دولتی ایران [دوره 22، شماره 3، 1395، صفحه 19-35]
-
نوروزی، مرضیه
بررسی علل انصراف دانشجویان از تحصیل؛ مورد دانشگاه رازی کرمانشاه [دوره 22، شماره 1، 1395، صفحه 19-43]
-
نیستانی، محمدرضا
نقش ارزیابی بیرونی بر ارتقای کیفیت نظام آموزش عالی؛ مورد: دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 22، شماره 4، 1395، صفحه 99-111]
و
-
ودادهیر، ابوعلی
فرایند جامعه پذیری دانشگاهی دانشجویان دکتری؛ مورد دانشگاه اصفهان [دوره 22، شماره 1، 1395، صفحه 45-73]
-
وظیفه دوست، حسین
مؤلفه های ارتقای مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 22، شماره 2، 1395، صفحه 125-145]
-
ولدی، رضا
تأثیر سرمایه روانشناختی بر تسهیم دانش با میانجی احساس امنیت روانشناختی؛ مورد: دانشگاه صنعتی شریف [دوره 22، شماره 4، 1395، صفحه 133-154]
ه
-
هاشمی، فروزان سادات
پدیدار شناسی تقلب در امتحانات: تجارب زیسته دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 22، شماره 2، 1395، صفحه 1-24]
-
همّتی، رضا
فرایند جامعه پذیری دانشگاهی دانشجویان دکتری؛ مورد دانشگاه اصفهان [دوره 22، شماره 1، 1395، صفحه 45-73]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد